Kaş, Hep Kaş, Her Zaman Kaş

kaş… kendimi en mutlu hissettiğim yer… hamilelikti, lohusalıktı derken iki yıl oldu gitmeyeli… her yıl mutlaka kaş’ta bir iki gün kalmadan duramıyoruz artık. inanılmaz huzurlu ve tam bize göre bir yer… havası, doğası, yapısı inanılmaz güzel. bu yıl kaş campingte…

11 Eylül 2015

Olympos / Çıralı

antalyadan ayrılıp yaklaşık 85 km yol yaptıktan sonra vardık olymposa. artık sabredecek gücüm kalmamıştı ve hemen denize girmeliydim :) bu gece olyposta kalıp yarın kaş’a doğru yol alacaktık. ve bir an evvel denizin keyfini çıkarmam gerekiyordu :) olympos genellikle üniversite öğrencileri…

07 Eylül 2015

Antalya Kurşunlu Şelalesi

bu sene 2. tatilimizi antalya taraflarında yapmaya karar verdik. Antalya da sabah ilk durağımız kurşunlu şelalesi oldu. 3-4 tl gibi sembolik bir ücretle kurşunlu şelalesi tabiat parkına giriş yaptık. parkın içinde restoran, çocuk parkı, hediyelik eşya stanları mevcut. 18 metreden…

07 Eylül 2015

Yeni Muhabirlerimiz :)

dün sabah işyerine geldiğimizde bir de ne görelim, mini mini muhabirlerimiz olmuş :) balıklarımız bize süpriz yapmışlar, sayamadık ama herhalde bi 30-40 tane yavru balığımız vardı. yukarıdaki fotografa dikkatli bakarsanız mini mini birlerden bir kaç tanesini görebilirsiniz :) ve bu…

29 Kasım 2013

Uludağ Yolu Güzelliklerle Dolu

uludağ yolunda ıssız bir ormanlık alanda gezinirken birden belirdi yanımda :) öyle sıcakkanlıydı ki hemen geldi bacaklarıma sürünüp durdu. sevgiyle karşılık verdiğimi görünce kulaklarını dikleştirmeye çalıştı ama biri olmadı :) yere eğilip kır çiçeklerini çekmeye çalıştıkça burnunu objektifime sokup duruyordu….

25 Kasım 2013

devamı »

Yedigöller Sarı, Kahve, Kızıl ve Sıcacık Güneş…

Yılın bu mevsimi gezilmesi görülmesi gereken en güzel yerlerden biridir yedigöller. yedigöllere gidiş tarihi bellidir. kasımın 3’ü ile 5’i arası. biz 3 kasım gecesi 01 sularında çıktık yine yollara. sabahın ilk ışıkları ile oradaydık. yıllar evvel bir kez daha gitmiştim…

14 Kasım 2013

Sonbahar…

sonbaharın bir lodosunu bir de renklerini seviyorum… gerisi hep hüzün… güzel bir yaz geride kaldı, sıcacık sereserpe anılarla dolu uzun güneşli günler…şimdi güneş neredeyse beni orada görebilirsiniz :) yine güneşi gördüğüm güzel bir öğleden sonra gittiğim hüsnügüzel çay bahçesinden geriye…

31 Ekim 2013

devamı »

Acarlar Longozu Poyrazlar Gölü Yani Sakarya Dolayları…

yine sabahın 6 larında çıktık yollara. bir otobüs uykulu fotografçı, hava nasıl olacak bilemeden gidiyorduk. güneşi arayan arkadaşlar bağışlasın, ben yağmurlu olması için dua etmedim desem yalan olur. ha bu arada yolculuk sakarya dolaylarına… ferizli’den başladık gezimize. ferizli enteresan ve güzel…

21 Ekim 2013

Design City Bursa!

YARATICI ENDÜSTRİLER BULUŞMASI 04-05 Ekim 2013’te Sheraton Bursa Hotel’de gerçekleştirilecek olan Design City Bursa 2013, yaratıcı endüstrilerden farklı isimleri Bursa’da ağırlayacak. Hem Türkiye’de hem de dünyada önemli başarılara imza atmış isimler, Bursa ziyaretlerinde kendi alanlarına özgü bakış açıları ile kendi…

09 Ekim 2013

Bozcaada…

artık saymıyorum bu kaçıncı gidişimdi hatırlamıyorum. ama bozcaada yine çok güzeldi.bu sefer gezerken makinamı yanıma almadım. göreceğiniz tüm fotografları cep telefonumla çektim. bozcaadanın çok güzel koyları var. her geldiğimizde adanın çevresini şöööyle bir dolaşırız.genelde de hep ayazma plajında denize gireriz….

27 Eylül 2013

devamı »

Çeşme Alaçatı Foça! Hemde Sadece 3 Günde :))

uzun zaman olmuş, son postumu haziran sonunda yazmışım. ah bilseniz bu arada neler oldu neler :) anlatıyorum dinleyin :))) diye başladım ama öle çok ahım şahım bişey olduğu yok.  bu arada iki kez tatil yaptım üzerinize afiyet. merak ettiğim bi…

17 Eylül 2013

devamı »

İşte işimin en sevdiğim yanı; mirketler :)

işte işimin en sevdiğim yanı bu, istediğim her yere girip istediğim şekilde fotograf çekebiliyorum. bizim hayvanat bahçesine yine yeni bir kaç hayvan gelmiş. belgesellerde bayılarak seyrettiğim sevimli hayvanlar artık bursa zoo da! mirketleeer!!! hani böyle yuvalarından çıkıp bir tepenin üzerinde…

26 Haziran 2013

Hello Afrika !

serkan söğüt, motosikleti ile 100 günlük afrika macerasını bizlerle paylaşmak için dün gece bursadaydı. bunu anlatmadan önce motosiklet sevdamın nasıl başladığından kısaca bahsetmek isterim :) herşey sevgilimin 3 yıl önce güzel bir chopper alması ile başladı. artık içimde nasıl bir…

30 Mayıs 2013

devamı »

Denizin Ortasında Bir Hazine Büyükada…

güzel bir mayıs sabahı vardık büyükadaya. ve hiç vakit kaybetmeden, sıcaklar iyice bastırmadan önce yürüyerek büyükada sokaklarını gezmeye başladık. önce yürüyerek diyorum çünkü adaya gelenlerin ilk yaptığı şey faytonla gezmek oluyor. büyükada da çok isabetli bir karar olduğunu düşündüğüm motorlu…

20 Mayıs 2013

Çanakkale Geçilmez !

nasıl anlatılır bilmiyorum… görmek, dinlemek ve hissetmek lazım… Çanakkale içinde vurdular beni Ölmeden mezara koydular beni Of gençliğim eyvah Çanakkale köprüsü dardır geçilmez Al kan olmuş suları bir tas içilmez Of gençliğim eyvah Çanakkale içinde aynalı çarşı Anne ben gidiyorum…

08 Mayıs 2013

devamı »

Aracınız Bataklıktan Nasıl Kurtarılır…

ne toyota yol yardımı ne bilek kuvveti bizi anca traktörcü amca pakladı. bir piknik sevdası ile çıktımıştık yollara. keles taraflarına doğru baya bir yol aldık. ıssız bir köyün yanında yine ıssız bir yaylaya ulaştık. evet burası piknik için güzel bir…

30 Nisan 2013

devamı »

Neden Canon 5D Mark III ?

neden mi bu yazıyı yazıyorum, çünkü mark 3 ü aldığımdan beri en çok duyduğum soru bu: neden mark 3? – bir kere mark 3 çok büyük ve kaliteli baskı için mark 2 ye oranla %6 daha detaylı çekim…

25 Nisan 2013

devamı »

Bursa’nın İlk Fotograf Cafesi GREN Yeni Şubesi İle FSM de!

bursa’nın ilk fotograf cefesi GREN altıparmaktan sonra şimdi FSM de açıldı. reklam kokan bir cümle oldu ama zaten amacım o :)) koray benim çocukluk arkadaşım. yıkıldı yıkılacak korkusunu her an içimizde hissettiğimiz eski mahfel günlerinden kalma bir dostluk…   2008…

15 Nisan 2013

Motosiklet Fuarı 2013

bu sene motosiklet fuarına hafta içi gittiğimiz için geçen seneye oranla çok daha iyi geçtiğini söyleyebilirim.                                                …

01 Mart 2013

50mm candır :)

Canon 50mm, en sevdiğim objektiflerimin başında gelir. En sıkıntılı ışık koşulları aaltında yardıma koşar, mümkün olan en keskin, ışığı en iyi tolore edilmiş fotoğrafı sunar. sırasıyla 1.8 , 1.4 ve 1.2 diyafram değerlerine sahip üç çeşidi vardır. fiyatlarına bakacak olursak…