Acarlar Longozu Poyrazlar Gölü Yani Sakarya Dolayları…

yine sabahın 6 larında çıktık yollara. bir otobüs uykulu fotografçı, hava nasıl olacak bilemeden gidiyorduk. güneşi arayan arkadaşlar bağışlasın, ben yağmurlu olması için dua etmedim desem yalan olur. ha bu arada yolculuk sakarya dolaylarına… ferizli’den başladık gezimize. ferizli enteresan ve güzel…

21 Ekim 2013

Bozcaada…

artık saymıyorum bu kaçıncı gidişimdi hatırlamıyorum. ama bozcaada yine çok güzeldi.bu sefer gezerken makinamı yanıma almadım. göreceğiniz tüm fotografları cep telefonumla çektim. bozcaadanın çok güzel koyları var. her geldiğimizde adanın çevresini şöööyle bir dolaşırız.genelde de hep ayazma plajında denize gireriz….

27 Eylül 2013

Assos – Adatepe Köyü Gezisi

Gezifoto Osman Önder önderliğinde düzenlenen gezi her zaman ki gibi yine sabah karşı başladı :) niyetimiz kazdağına uğrayıp oradan assosa geçmekti. edremitte ova kahvaltı evinde böylesine güzel bir kahvaltıdan sonra kazdağına doğru yola koyulduk. baya yol aldıktan sonra bir yerde…

25 Mart 2013

YILIN SON GÜNÜ :)

2012 benim yılım oldu açıkçası :)  sürprizlerle doluydu. aslına bakarsan çok kötü başlamış sonrasında hiç beklemediğim güzel şeyler gelişmişti hayatımda. 2013 de inşallah bizim yılımız olur. hepimiz için hep güzel şeylerin olduğu bir yıl diliyorum… veee… üşenmedim kalktım sana bir…

31 Aralık 2012

devamı »

BLOOOMLA YARIŞMAYA KATILDIM : ))

http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/52642.htm bu linkten bana oy verebilirsiniz : ))

08 Kasım 2012

16 Ekim 2012 Salı

yeni filtremle ilk denemelerim… kabak gibi bir bursa öğleni :) ve çok sevdiğim çakıl taşları…

16 Ekim 2012

12 Ekim 2012 Cuma

bugünden şirin bir kare… hepinize güzel bir haftasonu diliyorum : ))

12 Ekim 2012

26 Mart 2012 Pazartesi

motosiklet ehliyetimi aldım sonunda :) bisiklet kullanmayı bilmeyen ben ve hatta dönüşlerden ödü patlayan ben, yağmurlu bir sınav gününde kukaların arasından bir yılan gibi süzülüp ardından koca bir O çizip (8 çizemedim :P ) ehliyet almaya hak kazanmıştım. bu gün…