BLOG

Çeşme Alaçatı Foça! Hemde Sadece 3 Günde :))

uzun zaman olmuş, son postumu haziran sonunda yazmışım. ah bilseniz bu arada neler oldu neler :) anlatıyorum dinleyin :))) diye başladım ama öle çok ahım şahım bişey olduğu yok.  bu arada iki kez tatil yaptım üzerinize afiyet. merak ettiğim bi çok yer görmüş oldum. çalıştım arta kalan zamanlarda. ha bide gelinlerim damatlarım oldu, yeni insanlar tanıdım :)

IMG_20130705_095102çeşmeyle başlayalım. temmuz ayının başında ramazana girmeden bir kaçamak yapalım dedik. alaçatıyı görmeyi çok istiyordum. eşim araya çeşmeyi de ekleyelim iki yer görmüş olursun dedi. süper bir fikirdi tabi. ta ki çeşme ılıca plajına böyle uzanana kadar.

NLY_1821evet şezlonglarımızın ücretini ödedikten sonra bir güzel yerleştim yerime. biraz esiyor muydu neydi. yok havlumdu yok şapkamdı derken benim sol yanım buz tuttu ya oralarda. allahım nasıl soğuk esiyor anlatamam. 1 saat oldu olmadı topladık pılımızı pırtımızı denize parmağımı bile sokmadan sahilden kaçtık :) bari çeşme merkezi gezelim dedik.

NLY_1825

işte bu güzel motosikletli abiyi gördük. kaçırmayayım çekiim kalsın dedim :) yalnız çeşme merkezde pek bişey yoktu. çeşmeden bir kaç kareyle başbaşa bırakıyorum sizi.

NLY_1832

NLY_1826

NLY_1833baktık burası bizi tatmin etmeyecek, bastık alaçatıya gittik.

NLY_1837

NLY_1843gün yüzüyle bi dolaşalım önce dedim çarşısını. incik boncuk oooh ne güzel :)))

NLY_1845işte size çok klasik bir fotograf :P

NLY_1853çarşı pazar güzelmiş. evler, şirin cafeler, küçük güzel detaylar… çok beğendim…

NLY_1857

NLY_1858

NLY_1861allahım gördüğüm herşeyi almak istiyorum. hepsinden hepsinden olsun :)

NLY_1862

NLY_1863

NLY_1865

yansımış mıyım neyim…

NLY_1868

yazııık küçük scootercık, orada öle yatıyo :)

NLY_1871aaaa pencerede kedi vaaarrr :P

NLY_1872ne güzel yapmışlar evleri yaa.. buralarda insanlar kimbilir nasıl hayatlar yaşadılar…

NLY_1874

NLY_1875aaa motor, kol yoran motor :)))

NLY_1876sokaklar temiz, evler özenle restore edilmiş. cafeler şirin…

NLY_1877

NLY_1878

NLY_1879

algıda seçicilik işte :)

NLY_1880saate bittim..

NLY_1881bende yapcam böle.

NLY_1882aaa benle yasin :)

NLY_1885

yorulduk tabi, oturup bişeyler içip rahatlayalım dedik. bişeyler sipariş ettik. adam buz dolu bir kapta getirdi içeceklerimizi. alla alla bi şaşkınlık felan. bir yudum aldım ki sımsıcak. garsonun cevabı neydi dersiniz. ya buzdolabımız arızalı da tamir ettiriyoruz. e kardeşim karşıda kocaman büfe var, yanda komşu cafe var. müşterine rezil olacağına bi koşu ordan kapıp gelsene. bunları ben mi öğreteceğim size yaaaa >:(

NLY_1891yastıkları çok güzeldi cafenin yazık oldu :P bide böle manzarası vardı ama içecekleri sıcaktı işte. ölmeye mahkum….

NLY_1893

NLY_1900az ilerde nars’a geçtik bizde… güzeldi…

NLY_1902sonra haydi biraz denize girelim bari dedik. malumunuz alaçatı sörfüyle meşhur bir kıyı kasabamız. işte tahmin edeceğiniz gibi esintili ve suyu soğuktu. ayıp olmasın diye belime kadar girdim ve hey ahbap 3 blok ötede bildiğim güzel bir mekan var dedim ve yola koyulduk. foçaya!

IMG_20130706_140806ohh bee işte şöyle ya, tatil dediğin budur. deniz süperdi. çıkası gelmiyor insanın…

IMG_20130706_141140anaaa sahilde bile yine motor :))))))))

IMG_20130707_213803işte böyle ya, valla burası çok güzel. foçaya giderseniz hanedanı tavsiye ederim. benim 2. hanedan deneyimim. yine güzeldi.

NLY_1915merkez…

NLY_1913heyoooo, el salla kaleye doooruuu :)))

NLY_1914anlaşılan foça da direnmiş :)

NLY_1918

bursa belediyesinden foça belediyesine sevgiler :))

NLY_1916garson bey bi saniye bakar mısınız!

buyrun

eşimin çipurası tam ama neden benim levreğim yarım geldi acaba?

hımm sanırım foçada daha önce hiç balık yemediniz siz. burada hep böyledir levrek servisimiz.

alla alla hiç böyle bişey görmedim doğrusu. neyse madem…

(garsonun arkasından: daha önce foçada levrek yememiş mişiz hıh! )

bide burası bulduğumuz tek rezervasyonsuz masaydı koçkoca foça da…

NLY_1932meşhur girit sakızlı dondurmasından yemeden dönülmez. uzun uzun sıra bekledik. güzeldi tabi ki…

NLY_1933böyle işte. neye niyet neye kısmet oldu biraz ama yine de ben görmeyi çok istediğim alaçatıyı görmüştüm ya. artık ölsem de gam yemezdim. bir sonraki yazı da bir iki gün içinde geliyor. hazır olun :))))